Kitabı açıkcası farklı bekliyordum ben mücadele hayatını daha çok ön plana koymaları gerektiğine inanıyorum. Kitapta gereksiz çok kısım vardı bunu söyleyişiyede yorabiliriz aslında. Ben biraz sıkıldım okurken yinede o zamanın tarihine yaşanmışlığın güzeldi.