Kitap ismindende anlaşıldığı gibi gök kubbemizin altında bazı kaybettiğimiz gerçekleri, benliğimizi, Kendimizi özellikle güçlü yönlerimiz bize tekrar hatırlatıyor. sohbet tarzında olan kitap soru cevap şeklinde ilerliyor ve bize yeni uyanışlar, ufuklar açıyor. Ben kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum özellikle ön yargısız okunması gereken bir kitap.