Ve siz, beni bu genç yaşımda hayata küstüren, ruhları kötülüğe, kişilikleri fenalığa doymayan, mutsuz etmeden mutlu olamayan ve küçük de olsa bir umuda yaslanan insanlara yaşam hakkı tanımayan zavallılar; hiç bilmez misiniz, bu dünyada peşinizi bırakmayan ahlar, öbür dünyada karşınıza dikilecek günahlar ve "affet beni derken yüzünüzün kızaracağı kabahatler var?
Yokluğunun fark edilmediği, varlığına değer verilmediği,başkalarının senden daha çok önemsendiği,yüzünün gülmediği yerleri ve insanları sahiplenme sakın.Sadece başkalarının hayatlarını kolaylaştırmak için varsan ve sadece senin fedakârlıkların sonucunda güzel sözler duyuyorsan;yani yaptıklarınla takdir ediliyor,yapmadıklarınla eleştiriliyorsan eğer işte o zaman sessizce kır zincirlerini,yüreğini topla ve tüm acılara elveda de.Çünkü ne senden bir tane daha var
ne de yaşayacağın ömürden...