" Istıraptan belin büküldüğünde, dünyanın üzerine ebedi bir gece çöksün istediğinde, yağmurun ardından ışıldayan yeşilliği düşün, düşün bir çocuğun uykudan uyanışını."
*"İnsan yaşadığı sürece, kendisine ahiret azıgı olarak her fırsatı değerlendirilmelidir. Hatta meyvesi yıllar sonra alınacak, kendisi faydalanmasa bile başkaları istifade edecek hayırlar yapmalıdır. Diktiği ağacın meyvesini yemese bile, sevabı kendisine dönecektir."*