Dünyada dikili bir ağacı olmadı.
Üzerine bir tapu kağıdı bulunmadı.
Banka cüzdanı diye bir şeyi hiç tanımadı.
Maddi varlığa tenezzül etmedi.
Beden lezzetine meyletmedi.
Nefsiyle değil,ruhuyla yaşadı.Ruhlaştı,nurlaştı...
Madde boyutlarını aştı, dünya boyutlarından taştı.
Allah ile dostlaştı.
"Bediüzzaman"laştı...