"Siz Rabbinize doğru yürürseniz,O size koşarak gelir.Siz ona bir adım atarsanız ,O size doğru on adım atar.Rab,kendisi için olanın yürüyen ayağı,tutan eli, gören gözü olur."
Allah namına vermek , Allah namına almak lâzımdır.
Halbuki çoğunlukla ya veren gaflet içindedir, kendi namına verir, örtülü bir minnet eder. Ya alan gafildir, nimetin hakiki vericisi olan Cenab-ı Hakka ait şükrü ve övgüyü görünürdeki sebeplere verir,hata eder.