📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hastalar Kardeşlerim İyileşeceksiniz.
Ağrılar, sızılar dinecek
Yumuşak, ılık.
Bir yaz akşamı gibi inecek
Ağır, yeşil dalların ardından rahatlık.
Hastalar, kardeşlerim,
Biraz daha sabır, biraz daha inat.
Kapının arkasında bekleyen ölüm değil, hayat.
Kapının arkasında dünya, dünya cıvıl cıvıl
Kalkacaksınız yatağınızdan, gideceksiniz.
Tuzun, ekmeğin, güneşin tadını yeni baştan keşfedeceksiniz.
Sararmak limon gibi, mum gibi erimek,
devrilmek kof bir çınar gibi ansızdan
kardeşler, hastalar,
biz ne limonuz, ne mum, ne çınar.
Biz insanız çok şükür
çok şükür biliriz,
ilacımıza umudu katmasını
yaşamak gerek diyerek
ayak direyip dayatmasını
Hastalar,
kardeşlerim
iyileşeceksiniz
Şu an o kadar çok şey anlatmak istiyorum ki ama anlatamıyorum hepsi boğazımda düğümleniyor. Kanadi kirilmiş kuş misali ordan burdan nereye gittiğimi bilmeden uçuyorum.Bir ilaç arıyorum kendime ama kimse istemiyor beni.Sonunda bir pencereye konuyorum.Yarlarımı sarmaya çalışıyor.Ama bilmiyor kanadimdan çok kalbim ağrıyor.Bununda tedavisi yok.Annecim o pencere sensin anla sen beni tedavi edemesin.Belki yaralarımı sararsın ama yaralarımın izi kalacak biliyorum...
Vazgeç Anne 21.06.2020/00.15
Anlatamıyorum
Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.