Evet söylenildiği gibi garip bir kitap. Garip ama sıkıcı, durağan değil. Asıl gariplik bu bence. Kitap bi şekilde okutuyor kendini. Okurken biraz Gogol aklıma geldi betimleyişi ve okurken okuru güldürmesi açısından. En azından beni gülümsetti :)
Kitap anlamlı cümlelerle dolu kendinizi sorgulayacağınız yerler mutlaka olacaktır. Felsefik bi yanı da var.
Tavsiyem bu kitabı okuyacak olursanız normal okuma hızınızı biraz düşürerek, cümleleri, anlatmak isteneni düşünerek okuyun ve sorgulayın bence. Böyle daha anlamlı ve hoş olur en azından kitap boş gelmez ;)