Kötülüğün nedeni kendisinden başka herkesin hatalı olduğuna inanan kişilerin kibridir. Bir ormandaki ağaçlar gibidirler, her gövde tek başına durduğu için kendisiyle gurur duyar , halbuki toprak altında kökleri iç içe geçmiştir, tepeleri ise yukarıda birbirlerine değmektedir.