K.Y.

K.Y.
İyi ya, madem ki hepimiz günün birinde çekip gideceğiz, o halde bunca matem bunca kahır niçin? Hayat demek ölümü beklemek demektir. Öyleyse gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun! -Serseri (Sadri Alışık)

K.Y.

, bir kitap okudu
9/10
·37 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2023 1. kitabı
Samed Behrengi
7.4/10 · 3.023 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Delikanlı her şeyi bilir. Yetişkin her şeyden şüphe eder. Yaşlı adam ise hiçbir şey bilmediğinin farkındadır.
Oswald spengler·Kitabı okudu
2022 Okuma Raporları
Coşkuya sadece bir insan gereklidir ancak vazgeçişe bir erkek.
Oswald spengler·Kitabı okudu
Sevgi
Aşk ve tutku için yüz, kişiliğin merkezidir. Sadece yüzü unutulmaz biri sevilir.
Oswald spengler·Kitabı okudu