K.Y.

K.Y.
İyi ya, madem ki hepimiz günün birinde çekip gideceğiz, o halde bunca matem bunca kahır niçin? Hayat demek ölümü beklemek demektir. Öyleyse gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun! -Serseri (Sadri Alışık)