Bir felsefi roman kitabı demek uygun düşer heralde. Felsefenin doğuşunu,önemli filozofların düşüncelerini (çok derine girmeden) anlatan bir kitap. Ayrıca Darwin,marx bunları da üstten işliyor. Bunların hepsini güzel bir hikâyenin içinde anlatıyor. Meraklandırıyor,düşündürüyor,hayallere daldırıyor. Bir kitaptan daha ne beklenir ki? Herkesin kitaplığında olması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum,mutlaka okuyun .