Genç kadın, hırsıza cep telefonun kendi elleriyle teslim etti.
Eyüp Karakolu, dün akşam saatlerinde ilginç bir olaya sahne oldu. Cep telefonum çalındı ihbarı için karakola gelen Ceylan Akça’nın (30) anlattıkları şaşkınlık yarattı. Hırsıza telefonu kendisinin verdiğini söyleyen Akça, gerekçe olarak, ‘’ Manzara çok güzeldi, bir fotoğrafım olsun istedim, ‘’ dedi.
Pişman halleri gözlerden kaçmayan kadın, emniyet mensuplarının ‘’ Neden fotoğraf için telefonu başkasına vermek yerine selfi çekmediniz? ‘’ sorusu üzerine, ‘’ Selfi beni yalnız gösteriyor. ‘’ diyerek karakoldan ayrıldı.