"Bir kez kimi sevdiyse unutmaz bu yürek.
Devran kiri, nisyân pası tutmaz bu yürek.
Bir gün o muhabbetimizden eser kalmaz ise
Ancak o zaman bir daha atmaz bu yürek."
"Aklıma yüzün geliyor yarım yamalak
Hiç olmazsa şiirler yazıyorum
Ve bitmiyor
Gitmemekte başımda sevdan
Kör geceleri sabahlara bağlıyor
Söz veriyorum gelmek üzere baharlara
Gelemezsem beni bağışla
Gelmek istersen
Yarım bıraktığın yeri hatırla.
"Yaza dönsün kışınız, bayramlar bayram olsun.
Dert görmesin başınız, bayramlar bayram olsun.
Otlar/dikenler dolsun Nemrutların çanına
Kolay gelsin işiniz, bayramlar bayram olsun." Abdurrahim Karakoç
Bayramımız mübarek olsun. 🍬