Evet, kendinden tamamıyla kopmuş bambaşka bir insan olmalısın. Yani kendi özünden kopmuş, bir anlamda kendini öldürmüş oluyorsun. Sezen Aksu'nun Farkındayım adlı şarkısında şöyle dizeler var:
"Ne gemiler yaktım
O kadar yandı ki canım
Sonunda karşıdan baktım
Ne göreyim
Kendime yıldızlardan daha uzaktım"
Hissi biraz şuna benzer; içindeki yalnızlık duygusu senin en yakın dostun olacak ve sen villalar, parklar, güzel kaldırımlar, palmiyeler arasında tek başına yürüyeceksin. Biraz buruk, özünden uzak bir hayatın olacak. Gittiğin yerde kendi ruhunu ve can ekibini bulamazsan, durum bu.