Kalbi Derun

Kalbi Derun
@Kalbiderun
Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği. Şiir yazar, fotoğraf çeker, çay içer, türkü dinler, Allah'a, atlara ve çocukların gözlerindeki umuda inanır...
"Özlem duyanlar, özlediği için acı çekenler hastalıklı mı sayılıyor artık ?" Şanzelize Düğün Salonu 2. Bölüm
Reklam
Kendiyle hesaplaşma hâli mi acaba ?
" - Sence neden tüfek kullanıyorlar ? - Eğlenmek için. - Değil, içlerinde bir duygu var. Onu öldürmeye çalışıyorlar. " Şanzelize Düğün Salonu 1. bölüm
Gitti
Gün ortasına yıldızsız bir gece çöktü. Firuzan yok. Bir daha yıldızlar hiç görünmeyecek gökyüzünde.
Sayfa 136·Kitabı okudu
Bu belki bir şarkı ve belki de bir ninni
Acıların da sesleri var. Zehirli sarmaşıklar gibi, bir sese sıkıca tutunup, apansız karşına çıkmayı bekliyorlar. Bir zaman, bir yerlerde o sesleri duyduğunda, saç diplerine kadar aynı acıyı hissediyorsun ve bu hiç geçmiyor.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Bakışlarında hiç geçmeyen veda buğusu.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Reklam