Kalbi Derun

Kalbi Derun
@Kalbiderun
Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği. Şiir yazar, fotoğraf çeker, çay içer, türkü dinler, Allah'a, atlara ve çocukların gözlerindeki umuda inanır...
Âşıktınız. Bütün âşıklar gibi acı çekerek, delirerek, geride kalan her şeyi unutarak özgürleşmenin peşindeydiniz. Dünyanın en güzel yalanının peşinde. Bir yalana kanmanın şehvetinde kaybolmuştunuz.
Sayfa 27·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şeye rağmen, bir gün
Gelip alacağına dair inancın bitmiyor. Ne acıların bitti ne hasretin; yarıda kalmış bir bahar şenliği, zamansız bastırmış bir sağanak.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Bazen böyle oluyor, zaten böylesi tek kurtuluş yolu.
Ona tutunmak geçiyor aklından. Artık yok oysa. Bunu yazabiliyorsun ama söyleyemiyorsun. Sesin titriyor, boğazın düğümleniyor. Bir kere kendi kendine söylemeye çalıştın, gözlerin doldu. Söyleyemediğin her şeyi yazıyorsun. Artık yok. Bunu bildiğin halde birlikte gerçekliğin bütün ağırlıklarından kurtulduğunuz anlardan birine sığınmayı hayal ediyorsun.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Ey insan!
Sen mi zindanın içindesin, zindan mı senin içinde ?
Sayfa 25·Kitabı okudu
"Ellerimde hâlâ 'Unutma Beni' çiçekleri"
Çünkü insana bulaşan en büyük lanet, unutulmaktır. Çünkü unutulmak en hüzünlü kayboluştur. Çünkü unutulmak. Yeis ve keder.
Sayfa 25·Kitabı okudu