Kardeşim ortaokula gidiyor. Bana bugün şöyle bir şey söyledi: "X bana sürekli 'Kürt müsün?' Diye soruyor." Dedi, ayrıca o kişinin sürekli Kürtlere yönelik alay haraketlerinde bulunduğunu söylüyor. Bakın Kürt değilim, Kürtlere karşıda değilim. Kürdü, Türkü, Zazasıyla arkadaşlık kurdum. Irkçılıktanda nefret ederim. Fakat henüz 9-13 yaş aralığında ki bu çocuklar neden bu tür şeyler düşünüyorlar? Hani 'Dünyayı çocuklar yönetsin'di? Lütfen, kirliliğinizi, saygısızlığınızı, insan haklarına olan ihlalinizi çocuklara bulaştırmayın. Çocuklarımızın tertemiz aklını ayrımcılık gibi bir şeyle doldurmayın, çocuklar çocuk kalsın. Orada bulunan bir Kürt evladımızın nasıl hissedeceğini, bunun ne tür sorunlara yol açacağını ve dahada fazlası onun ailesine karşı gelmesini sağlamayın. Kimse elinde olmayan bir şeyle yargılanamaz. İnsan olmayı öğrensin herkes önce bir.