Ahmet

Ahmet
@Kalender1i
Savaşmayı ve sevmeyi sürdür. Sürdürmeyi sürdür.
Hangisi daha kötü olurdu? Bir canavar olarak yaşamak mı... Yoksa iyi bir insan olarak ölmek mi?
Reklam

Ahmet

, bir kitap okudu
10/10
·280 syf.·
9 günde okudu
·
2023 19. kitabı
Oscar Wilde
8.2/10 · 99,2bin okunma
+Benim yüzümden mi intihar ettin? -Evet, ama senin suçun değil.
Ah Tanrım! Şu insanlar... Onları görmedin mi? Gözleri boş bakıyor. Akıllarındaki tek şey, kendilerini gereğinden ucuza satmamak. Bütün duygularını en fazla nasıl tatmin edebilecekleri. Önceden belirlenmiş bir amaçla doğduklarına nasıl da eminler. Ne de olsa sadece bir kez yaşıyorlar! Böyle insanlar bir şeye inanabilir mi?
Alıntı
Ne eksik, ne fazla
Bu gece kendi kendimden bıkmış durumdayım. Bir başkası olmak istiyorum.
Reklam