Ahmet

Ahmet
@Kalender1i
Savaşmayı ve sevmeyi sürdür. Sürdürmeyi sürdür.
Ruhundan arta fazla bir şey kalmamışsa ve bunun farkındaysan biraz ruhun vardır yine de.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Milyonlarca kadının içinden biri çıkar ve içinizde uykuya yatmış ne varsa canlandırır.
İnsanın idrak etmesi gereken bir diğer şey de ne olursa olsun kazanmanın zor olduğudur; kaybetmekse çok kolay.
"Güzel yer," dedim, "ama bir gün buranın da içine ederler herhalde."
Hiç de iyi biri değilim, diye geçirdim içimden. Karşımda olması gerektiği gibi bir hayat var ve ben kendimi hapiste gibi hissediyorum.