Ahmet

Ahmet
@Kalender1i
Savaşmayı ve sevmeyi sürdür. Sürdürmeyi sürdür.
Kendi içime dönüyorum ve orada bir alem buluyorum. Bu alemde, hayat ve hareketten çok sezişler ve karanlık istekler var. Karşımda türlü türlü şeyler dolaşıyor. Ben ise gülümseyerek derin düşüncelere dalıyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yatağıma döndüm, ölüyordum sadece, kimsenin umurunda değildi, benim bile umurumda değildi.
Anlamaya başladığımız an her şeyin başladığı andır ve bazılarımız artık anlamaya başlasa çok iyi olacak.
"İnsan, ruhunu anlamayı ısrarla reddeden bir ortamın kurbanıdır."
Ben hep yalnız biri olmuşumdur. Bağışlayın, kafadan biraz, kontağım galiba.