Kamer

Tecrübeme göre erkeklerin çoğu aptaldır.
Reklam
Dünya çirkin bir yer. Biz de dünyada yaşamak zorundayız.
Pişmanlıklar ve seneler beni yekpare bir taş gibi biçimlendirmişti.
Kim bütün çirkinlikleri ve hataları ile geçmişimi hoş görebilirdi ki?
Bizi bir kere daha eline geçirir geçirmez başka bir şey istemeye başlamıştı. Kötü bir hayat değilse nedir bu? İnsanları cezbedip kendine çekmek, sonra onlardan yüz çevirmek.
Reklam