Bir gün büyüdüklerinde sence bu gaddarlıklarından sıyrılacaklar mı? Ebeveyn zamanının sona erdiği öğretilen bu çocuklar nasıl bir ebeveyn olacaklar? İçimizdeki ebeveyn fikri yok edilince ebeveynler tekrar yaratılabilir mi? Bir adamı, sırf içki içiyor diye tekmeliyorlar dövüyorlar. İnsanları yakıyorlar, onlar yanarak ölürken bu çocuklar kahkaha atıyorlar. Kendi çocuklarını nasıl davranacak bunlar? Hangi sevgiyi duyabilecekler?Kalpleri gözlerimizin önünde taş kesiliyor, peki sen ne diyorsun?