En sevdiğim yazarlardan biri olan Oğuz Atay'ın belki de en beğendiğim kitabı. Bu kitabı farklı zamanlarda okuyan insanlar farklı şeyler düşünecektir eminim . Ama şu da bir gerçek ki ; eğer bu kitapda az da olsa kendinizden bir şeyler bulursanız , bu kitabı tekrar tekrar okumak isteyeceksiniz.