Kevser işte; uyur, okur, yer, okur, aşık olur, okur, üzülür, okur, sevinir, okur, şarkı söyler, okur, gülümser, okur ve biraz daha yazıp ardından okur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bilmiyorum. Belki de şu anda dünya üzerinde delilik akıldan daha güçlü olduğu için. Belki de kahraman olmadığım için, bu yüzden kaçmaya cesaret edemiyorum... açıklayamıyorum. Bu bir mecburiyet gibi. Yirmi milyon insanı boğan zincirleri kıramıyorum. Yapamıyorum.
"...Çünkü hep biliyordum, eğer beni çağırırlarsa, o zaman giderim."
"Sen gidiyor musun? Ferdinand! Ferdinand!"
"Ben değil! Ben değil! İçimde olan bir şey gidiyor."