Tanımını bilmediğimiz, kökenine inmediğimiz bir eşkıya ile kavga etmek bizi zafere götürmez. Kazanmanın yolu onu anlamaktan geçer. İşte Türkiye de ise tek sorun, bilerek yada bilmeyerek teröre verilen desteği görüyoruz. Ama bilinmelidir ki; terör sonunda yok edilir...
Bir insanın ruhu bu kadar güzel anlatılamazdı. Adeta okumak değil de sanki yaşamak gibi. İnanın herkese tavsiye edeceğim bir kitap. Benim üçüncü okuyuşum ve her okuduğumda yeniden derinleşiyor.
İnsan geleceğini başkalarının düşünceleri üzerine değil, kendi fikirleri üzerine inşaa etmelidir. O yüzden insan bu yolda bir çok kitap okumalıdır. İşte o kitaplardan biri de bu. Okuduğum en güzel kitap diye bilirim
Toplumun bir arada yaşana bilirligine dair incelenmiş, toplumun siyasi yapısı üzerinden elde ettiği analizler ile bunu ortaya koymuş. Fakat unuttuğu her toplum için geçerli değildir.
Çok güzel bir kitap, orta okul ve liselerde zorunlu okutulmasını tavsiye ederim. Bir toplumun nasıl yükseleceğine dair en net kaynak ve örnek bir tezdir.