Tanımını bilmediğimiz, kökenine inmediğimiz bir eşkıya ile kavga etmek bizi zafere götürmez. Kazanmanın yolu onu anlamaktan geçer. İşte Türkiye de ise tek sorun, bilerek yada bilmeyerek teröre verilen desteği görüyoruz. Ama bilinmelidir ki; terör sonunda yok edilir...
Bir insanın ruhu bu kadar güzel anlatılamazdı. Adeta okumak değil de sanki yaşamak gibi. İnanın herkese tavsiye edeceğim bir kitap. Benim üçüncü okuyuşum ve her okuduğumda yeniden derinleşiyor.