Aldous Huxley’in bir sözü var: “Başlamak için en uygun zamanı beklersen
hiç başlamayabilirsin; şimdi başla, şu anda bulunduğun yerden, elindekilerle
başla.”
Herkesin seni sevmesini beklersen, seni sevenlerle yetinemezsin. Çünkü çoğu
zaman, seni sevenler dikkatini çekmez. Her zaman seni sevmeyenlere
odaklanırsın ve kendini onlara sevdirmeye çalışırsın. Bu bir döngü halini alır ve
her daim bir eksiklik hissedersin.