İşte Aşk sanırım böyle bir şey. Kimine göre tutku, kimine göre bir hormon, kimine göre ise özlem bana sorarsanız Aşk yaşamın ta kendisi. Seçici değil de seçilen olduğumuz için bir yarışma gibi bir şey. Bazılarımız onu yıllarca arıyor. Bazılarımız ise hemen yanı başında olmasına rağmen göremiyor.
Ve...
Sanırım ben AŞKA AŞIĞIM...