İnsanın ruhu, zihni ve tutkuları eğer o büyük engel olmasa bir kartal misali uçmasını sağlayabilirdi.Bu büyük engel tüm zaaflarıyka kendi vücudumuzdur.Bana yüksek hedefleri olmayan tek bir genç gösterin.Peki neden ? Çünkü bedenimiz miskinliğe ve rehavete meyillidir.
Özgüven ve kibir arasındaki fark ayırt edilmeli.Bir insanın potansiyelini bilmesi, bir işi yapmaya atılması, hata yaparsa bunu kabullenmesi özgüvendir.Ama artık iş yerleri kibirli insan dolu yanlış yapıyor kabullenmiyor, yaptığı yanlışı başkalarını suçlayarak gideriyor. Başkalarını ezerek, aşağı çekerek yükselmeye çalışıyorlar.Elinden geleni yapmak ayrı ben her şeyin en iyisini bilirim,en iyisini yaparım diye gezmek ayrı.Artık birileri üzerinden egolarınızı tatmin etmeyin.