Bazı insanlar bizim kanatlarımızı kırdıklarında tekrar yeni kanat çıkaracak gücümüz olur.Bazen egomuzun, kibrimizin ortadan kalkması için kırılmaya ihtiyacımız vardır.Bunlar yalnızlıkla birleştiğinde insana ders çıkaracak bir süreç başlar.İlahi perdede hiçbir olay, durum ve kişiler sebepsiz değildir.Hiçbiri sebepsiz yaşanmaz bazen de Allah kulunu yalnızlaştırırki ona daha fazla yakınlaşalım, hatalarımızdan günahlarımızdan ders çıkaralım diye.Bu süreci iyi değerlendirmek lazım insana verilmiş bir fırsattır hangi yolu seçeceğini, nasıl bir insan olacağını bu yol ayrımları belirler.