Nur

Nur
@Karanfil3
Kimseden bir şey beklemiyorum gölge etmeyin yeter! #262005991 #259431181 #259529224
Her acı bir gün biter, hiçbir acı sonsuza dek sürmez.Her acıdan sonra güçlenmiş olarak ayağa kalkarız.
Reklam
Değmeyecek insanlara, değmeyecek hayaller kurmayın
Üzüldüğün, kırıldığın yeri zamanında terk etmezsen kaybettiğin bütün hayatın da olabilir.Zamanına, emeğine yazık olur, güven duygunu kaybedersin.
Becerilerimizin, hayal gücümüzün gelişmesi için sıkılmaya da ihtiyacımız var ama teknoloji sayesinde sıkılmayı unuttuk.Hemen elimiz telefona gidiyor,hemen bildirimlere, hikayelere videolara bakarak geçiriyoruz.O yüzden zahmetli şeyler zor geliyor.
Birinin yokluğumdan bahsetmesini bekledim ama kimse bahsetmedi çünkü kimse yokluğumu fark etmemişti.Niye edeceklerdi ki?Hiçbir şeydim ben, bir taştım.Binlerce binin arasında bir diğer nympha çocuktum.
Reklam