MKK:SARMAŞIK

MKK:SARMAŞIK
@Karanfil_ceviker
INTJ İyi insanlar dünyayı kurtarmak için sizi feda eder fakat kötü insanlar sizin için dünyayı yakar!
Doktor olmuş olsam ne olur kalbini bulamadıktan sonra
Gönderi kullanım dışı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya da kaybettim...
...Ben anlatmaya bayılırım ancak beni dinleyecek kadar sabırlı birileriyle henüz tanışmadım.
Alıntı

MKK:SARMAŞIK

, bir kitap okudu
7/10
·400 syf.·
2023 23. kitabı
Maral Atmaca
8.4/10 · 10bin okunma