Kargin

Kargin
@Kargin_06
Güzel bir gün ve ben yaşıyorum
Tibet te yedi yıl Filminden
``Eğer bir sorun çözülebiliyorsa kaygılanmaya gerek yoktur. Eğer çözülemiyorsa kaygılanmanın bir faydası yoktur."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir şey kendiliğinden yok olmaz, böyle olsaydı var olmazdı. Farabi
Edebiyat
M.Terentius ``in me omnis spes est mihi” (bütün umudum kendimde)
Edebiyat
Ölümün bilincinde olmayan insan, yaşadığının bilincinde de değildir. Her anımız ölüm unutkanlığı içinde geçiyor.
İnsan
Geceleri dünya, birbiriyle haşır neşir olmuş, özgür, meraklı insanların ruhuyla canlanır
Düşünce