Yani yüce bilince seslenerek, "Ben elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım, bundan sonra ne olacaksa kabulümdür," hali. Demek ki hayata dair. "ille de benim istedigim olacak" diye bir ısrarım yok. Yani ille de bir sonuca bagliligim yok. Ama süreci önemsiyorum
Korkutmaya meraklı kişinin en büyük korkusu nedir biliyor musunuz? Kendi yetersizligi ile yüzleşmek. Bir gün gelir de ondan korkmazlarsa ne halt edeceğini bilemez çünkü.
Demek ki önce bir birey olduğunun bilincine varacaksın, sonra ekibin üyesi olduğunu görüp sorumluluk alacaksın ve kendin de dâhil herkesin hayrına sorun çözmek için kolları Sıvayacaksin. Bu adımlardan geçemiyorsan çözüm değil, sorun kaynağı olursun