Yerküre evrenin ebedi rüzgarlarında yıkana yıkana dönmeye devam ediyordu.O güneşin etrafında dönedursun o saatlerde soğuk,beyaz ve ıssız bir çölde diz çöküp oturan bir adam da dönüyordu onunla birlikte.Hiçbir Kral hiçbir İmparator hiçbir hükümdar devletini yitirdiği için Boranlı Yedigey kadar umutsuzluğa düşmemiş bunun kadar acı duymamış ve ağlamamıştı.Dünya ise dönmeye devam ediyordu.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bütün bu güçlüklere rağmen AbuTalip ne Boranlı'yı lanetliyordu ne de Sarı Özek bozkırını.Günlük hayatta karşılaşılan bütün bu güçlükleri olduğu gibi, iyisini iyi kötüsünü kötü kabul ediyordu.Aslında Orasının öyle oluşunda o yerin bir suçu yoktu.Orada tutunup tutunamayacağına yaşayıp yaşayamayacağına karar verecek olan insanın kendisiydi."