📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evt selamlarrrr
Direk bodoslama konuya giriyorum
Sanırım bu benim en az sevdiğim kitap olacak serideki .
Alex çok kaba çok salak bir karakterdi ( sonlara doğru düzeliyor bin şükür )
Ve sürekli etrafta bu tip dolaşıyor
"Bana kimse karşı koyamaz ben mükemmellim " falan filan
Ava en azından daha iyiydi diye düşünüyorum onda da bir şeyler vardı da neyse hani .
Tamamen çerez bir kitap akıp gidiyor .
Ama dediğim gibi bu kitaptan çok hoşlanmadım
Bu şekildeydi byess
(Kitabı okuduktan sonra gelin daha konuşcaklarımız var)