"Seni seviyorum" diye fısıldadı."seni öyle çok seviyorum ki kirpiğine değen bir damla yaş içimde kıyamet koparıyor. Gözlerine hüznü yerleştiren her şeyi yakıp yıkmak istiyorum."
İnsan sadece dışarıdan göründüğü kadar değildir,
Kimsenin görmediği kısımlar vardır.
( Herkes göründüğü gibi olsaydı dünya cennete dönüşürdü belki kim bilir...)