D.Kaya

İnsan çoğu kez her şeyin son bulduğu duygusuna kapılıyor, oysa yaşamın sonsuzluğunu algılayabilmek için bile yeterli değil bir insan ömrü.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Reklam
Yaşlanmanın en acı olgusu insanın tüm dostlarını yitirmesi. Geri kalan yalnız boşluklar. İnsan yalnız.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Yaşlılık kiminin başına, kiminin dizlerine vurur.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Bütün yaşama cesaretimi ölülerden alıyorum. Anlatılarında yaşadığım ölülerden. Bu kahrolası dünyayı, yaşanır bir dünyaya dönüştürmeyi başarmış ölülerden. Dünyanın ihtiyacı olan, her olguyu vermiş, söylemiş, yazmış ölülerden.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Her gidiş, her yolculuk, kendi "benimin" bilinmeyenine doğru, bilmek için bir iniştir.
Sayfa 79·Kitabı okudu
Reklam