D.Kaya

anla beni ve öldür sana bir şey olmasın ya da bizi sorup sual eden olursa kum saati içinde güneşleniyoruz işte ve kar taneleri gibi yaşıyoruz şu sıra birbirimize değmeden ayrı ayrı eriyerek ileride bu olanlara gülüp geçeceğiz mesela fakat şimdi bir hayatı doldurmak zorundayız insan insanda bitiyor arkadaş başka sözüm yok
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ömrüm Ah benim ördükçe sökülen Yakasız kolsuz hırkam...
Şimdi ben bunca şiiri Yazdım da ayrılıklar mı bitti. Kim eşiğinden çıktı da dışarı Ben yalnızım, bunaldım Ne olur bir ses Diye birini ünledi. Herkes kendi yüzünün hapsinde Gülüyor başkasının kusuruna Lunapark aynalarında Tükeniş kılıktan kılığa giriyor.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Bizim araladığımız kapıdan girer rüzgar O da bir başka gökyüzünün sürgünüdür Bir yandan bulut taşır köklerimize Bir yandan yapraklarımızı döker gider...
Sayfa 121·Kitabı okudu
Yaşamı düz bir çizgide tutmak tükenmektir. Yaşamak zorunda olduğumuz şunca yılı aykırı uçlar arasında gezdirip geçirmedikçe, alışkanlıkların sınırlarını aşmadıkça zaman zaman, yaşamak nasıl yenilik olur tükenmek değil de.
Sayfa 79·Kitabı okudu