"Kendini böyle bırakıverirsen senin için daha kötü olur.Kendini umutsuzluk ve üzüntü içinde bırakmaya hakkın yok,daha geçsin ve hayatını yaşamak zorundasın.."
"Birbirimize sarılmış öyle dururken karnındaki bebek kımıldadı.Hem de iki defa anasının karnını tekmeliyordu.Bunu cok iyi hissettim.Aliman elini karnına koydu yavaş yavaş sevgiyle okşadı yavrusunu.Gözlerindekini o sevgi o ana şefkatini görmek bütün benliğimle sarstı beni.Nasıl olmuşta kötü şeyler düşünmüştüm onun için?Analık kutsal analık! Böyle bir mutluluğun bir damlası, acılardan oluşan okyanusa değer."