"Bir insansın kaderi,dağdaki patika gibidir: Bazen çıkar,bazen de dibi görünmeyen bir uçurumun başına gelip durur.İnsan tek başına öyle bir yerde ilerleyemez,ama bileşenler,birbirine omuz verenler her engeli aşarlar...
"O soğukta gucuğunu verdiğin o çocuk,belki bu gün bir yetişkindir.Ve zaman zaman seni o günkü halinle hatırlıyordur.Onun bu günkü yaşı,senin o zamanki yaşından çok daha ilerde.Ama sen ona örnek oldun.Öğreten oldun.İyilik yola düşün, yoldan toplanan bir şey değildir.Tesadüfen ele geçen bir şey değildir.İnsan iyiliği ancak başka bir insanda öğrenir."
Günahtır alınyazısını kurcalamak,
Yıldız fallarına güvenmek,Lekenoe;
Başa ne gelirse katlanmak,en iyisi.
Kayaları kemiriyor tren denizi ;
Belki yeryüzünde bu sonuncu kışımız,
Belki yaşanacak yıllar var önümüzde;
Bilgeliği elden komamak,en iyisi.
Maden ki sonumuz ölüm şarabını süz,
Uzak umutlara bel bağlamaya gelmez;
Konuşurken bile ömürden eksiliyor,
İnan ki gününü gün etmek en iyisi.
Horatius
~İyi geceler~
_🍂🌿🍂_