"Bazı kadınlar bana takılııyor,hatta beni ayıplıyorlardı;Evinde oturup keyfine baksana! İnsan bu yaşta daha ağır başlı ve kendisine saygılı olmalı!..Evde boş boş oturmanın özsaygı ile ne ilgisi vardı?Ben çalışmadan tutabilecek bir insan değilim.Ve ekin biçmeyide çok seviyordum
"Benim anladığım gerçek mutluluğun da bir rastlantı sonucu olmadığını,yaz yağmuru gibi birden bire başımıza düşmediği söylemeliyim. Gerçek mutluluk, yavaş yavaş,azar azar gelir ve bu bizim hayata bakış açımızla doğrudan doğruya ilgili ve orantılıdır.Mutluluk, birbirini tamamlayan urfak tefek şeylerin birikmesinden doğuyor."