Kendinize "Ben bunu hak edecek ne yaptım?" diye sormayı bırakın! Bu soruyu sormayı bırakın artık. Allah sizden nefret etmiyor, sizi terk etmedi de. (...)
Her şeyden önce, iyice anlamamız gereken ilk nokta sipariş verme konumunda olmadığımız.
İkinci olarak, "her ne istiyorsam ey Allah'ım, eğer benim hayrıma ise bana nasip eyle, değilse, ben Senin kararına güveniyorum." tavrını takınmamız gerektiği.