Züleyha

Züleyha
@Kayraz
bankacılık sisteminin tamamı iskambilden yapılma bir şato gibi bir anda yıkılıverdi, tabii bunun nedeni paranın para olarak değerini yitirmesi değildi, bunun nedeni, parası olanların, yarının neler getireceğinin bilinemeyeceğini söyleyerek paralarını ellerinden çıkarmamalarıydı,
Reklam
bütün hikayeler evrenin yaratılış hikâyesine benzer, o anda orada kimse yoktur, kimse tanık olmamıştır ama yine de olanları herkes bilir.
yanıt hep ona ihtiyaç duyulduğunda gelmez akla, çoğu kez de beklemek verilebilecek tek yanıttır.
kurbanın celladı üzerinde hiçbir hakkı olmaması adaletin de olmaması demektir, İnsanlık da yok demektir,
Gelecek yoksa şimdiki zaman hiçbir işe yaramaz, sanki hiç yokmuş gibi olur, İnsanlık gözleri olmadan yaşamayı başaracaktır, ama o zaman da insanlık olmaktan çıkacaktır, sonuç ortada, içimizde hangimiz hâlâ eskiden olduğu kadar insan olduğunu düşünüyor,