bankacılık sisteminin tamamı iskambilden yapılma bir şato gibi bir anda yıkılıverdi, tabii bunun nedeni paranın para olarak değerini yitirmesi değildi, bunun nedeni, parası olanların, yarının neler getireceğinin bilinemeyeceğini söyleyerek paralarını ellerinden çıkarmamalarıydı,
Gelecek yoksa şimdiki zaman hiçbir işe yaramaz, sanki hiç yokmuş gibi olur, İnsanlık gözleri olmadan yaşamayı başaracaktır, ama o zaman da insanlık olmaktan çıkacaktır, sonuç ortada, içimizde hangimiz hâlâ eskiden olduğu kadar insan olduğunu düşünüyor,