Züleyha

Züleyha
@Kayraz
James Joyce
Ben bütün dillerin üstünde ve herkesin kullanabildiği bir dil istiyorum," demişti. "İngilizce yazdığımda o geleneğin içine girmeden düşüncelerimi ifade edemiyorum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
böyle dengesiz kişiler birden yükselir ve sonunda da yıkılırlar.
İnsan kendi düşüncesinden ödün vermeden tüm dünyanın karşısında nasıl özgür kalabilir?
Dünya çılgınca hareket ediyorsa, bizim de bu çılgınlığa ortak olmamız gerekmiyordu.