Ayak takımıyla iş tuttunuz mu hiç ?
Bunlar bilek gücünden, usta nişancılıktan, gözü karalılıktan anlar. Söz geçirmek isterseniz, yırtıcı hayvan terbiyecisi gibi davranacaksınız. En rezilini bir kere tepelediniz mi, sonra artık kırbacı şaklatmak yeter.
Yurdu düşman bastı mı, Müslüman olanlar birleşip karşı çıkacak… Aramızdaki geçimsizlikleri unutacağız. Kardeş olmanın zamanıdır. Sinmekte hiçbir fayda yok. Dini bir uğruna yapışırsak, bize yunan değil, yedi kral dayanmaz.