Kim suçlu bu olanlardan? Biz mi üstümüze düşeni yapamadık? Başımızdakiler mi iyi hesaplayamazdılar? İyi hesaplayamadılarsa… Nasıl fark etmediler yanıldıklarını? Ettilerse, ne zaman ettiler? Artık dönemez miydi oradan? Ne zamandan beri bilerek bizi buraya sürüyorlardı?