Kubra ozkan

Kubra ozkan
@Kbra55
Öğretmen
Karadeniz Teknik Üniversitesi
Kars
Ankara
16 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
"Doğru," dedi. "Beni affedin ama yorgunluk bir delilik. İçimdeki isyandan hiçbir şey hissetmediğim saatler var bu kentte"
Sayfa 217·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah! İnsanın insandan vazgeçemediği nasıl da doğruydu...
Sayfa 193·Kitabı okudu
Çünkü sonunu göremediği bir dönem boyunca kendi rolünün artık insanları iyileştirmek olmadığını biliyordu. Onun rolü tanı koymaktı, bulgulamak, görmek, betimlemek, kaydetmek, sonra mahkum etmek, işi buydu. Erkeklerin eşleri onu bileğinden tutup haykırıyorlardı:" Onu yaşatın!" Ama o yaşatmak için orada değildi, tecrit işlemini buyurmak için oradaydı. O zaman bu yüzlerde okuduğu nefret ne işe yarardı ki? "Kalpsizsiniz" demişti bir gün kendisine. Ama hayır, onun bir kalbi vardı. Onun yaşamak için dünyaya gelmiş insanların her gün ölümünü gördüğü yirmi saate katlanmasına yarıyordu. Onun, her gün her şeye yeni baştan başlamasına yarıyordu. Bundan böyle yalnızca bu kadarlık bir yüreği vardı. Bu yürek nasıl olur da yaşam verebilirdi?
Sayfa 192·Kitabı okudu
Gerçekten de felaketler ortak bir şeydir, ancak başınıza geldiğinde inanmakta güçlük çekilir. Dünyada savaşlar kadar vebalar da meydana gelmiştir. ... "Uzun sürmez bu, çok aptalca!" derler. Ve kuşkusuz bir savaş çok aptalcadır, ancak bu onun uzun sürmesini engellemez. Budalalık hep direnir, insan hep kendisini düşünmese bunun farkına varabilirdi.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Kalbin benim olsun diyorum,çünkü mukadder... Cismin sana yetmez mi? Çabuk kalbini sök,ver! Yoktur öte alemde de kurtulmaya bir yer! Mutlak seveceksin beni,bundan kaçamazsın... Ram ol bana,ruhun yeni bir aleme girsin... Yazmış kaderin:Aşkıma ömrünce esirsin! Aklınla,şuurunla,hayalinle bilirsin. Mutlak seveceksin beni,bundan kaçamazsın...
Sayfa 72·Kitabı okudu