📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar şu miras için birbirlerini paralıyorlar; tıpkı öte dünyayı düşünmeden bu dünyada daha çok mal edinmek uğruna birbirlerini paraladıkları gibi. Oysa miras hiç önemli değil burada. İnsanlar bugün ruhsal varlıklarını zenginleştirmeyi düşünecek yerde, bu dünyada zengin olmak için birbirlerini paralıyorlar! Açlıklar, kıtlıklar oluyor; yalnız halkların başına gelmiyor bu, tek tek insanların da ruhsal açlık içine düştükleri oluyor.
Dersler konusunda da tam bir altüst oluş yaşandı. Belki çok iyi niyetlerle birtakım yöntemler uygulanmak istendi, ama sonuç beklenenin tam tersi oldu. Yeni öğretmenler geldi; yeni öğretmenlerin yeni görüşleri, kendilerine özgü, değişik bakış açıları vardı. Sürekli kendi ilgilerini, yönelişlerini öne çıkarıyorlardı, ama ne yazık ki hayat yoktu anlattıklarında. Ne öğretmenlerde hayat vardı, ne anlattıkları şeyler de. Kısacası her şey tepetaklaktı okulda. Kimse okul yönetimine saygı duymuyordu. Öğretmenlerle, yöneticilerle dalga geçiyorlardı. Müdüre “Avanak” , “Somun Kafa” gibi adlar takıldı. Birçok öğrencinin okulla ilişiğinin kesilmesini gerektirecek olaylar yaşandı. 2 yıl içinde okul tanınmayacak hale geldi.